20 Haziran 2013 Perşembe

Nur Yerlitaş: "Başbakan'ımı ve ailesini çok seviyorum. Hadi taşlasınlar beni!"


Kanaltürk'te yayınlanan 2. Sayfa programının bugünkü konuğu Arto'ydu. Gündeme dair soruları cevaplayan Arto, Nihat Doğan'ın Nur Yerlitaş'a Twitter'dan yazdığı tweet'in konuşulması üzerine reklam arasında ünlü modacıyla konuşarak yayına bağlanmasını ve hakkındaki eleştirilere cevap vermesini istedi.

Bunu üzerine yayına bağlanan Nur Yerlitaş, sunucu Müge ve Gülşen'in sorularını cevapladı.

Nihat Doğan'ın kendisine attığı tweet üzerine dava açmayacağını fakat bu durumdan dolayı çok üzgün olduğunu belirten ünlü modacı, Gezi Parkı olaylarıyla ilgili kendisini eleştirenlere de cevap verdi.

"AKP'LİYİM HADİ TAŞLASINLAR BENİ"

Gezi Parkı olaylarına destek vermediği için Twitter'dan çok fazla olumsuz tepki aldığını söyleyen ünlü modacı, kendisini eleştirenlere; "Gezi Parkı olaylarına katılmadığım için çok hakaret ettiler bana. Katılmadım, katılmayacağım. Durduğum yer belli. Sempatim olduğu yer belli. Ben şiddet istemiyorum ülkemde. Kavga istemiyorum. Tabi ki huzur olsun.

Annemin 7 duası vardı burada. Kimse gelemedi veya buradan erken kalktılar. Çünkü o gün kaos yaşandı. Ülkeye mi yanayım, anneme mi yanayım, ona mı yanayım, buna mı yanayım? Bir sürü de hakaretler yedim. 250 bin kişi takipçim var. Niye bir laf konuşmuyorsun, niye birşey yapmıyorsun...Yazmıyorum kardeşim! Kime ne? Yazmıyorum! Durduğum yer belli. AKP'liyim. Başbakan'ımı ve ailesini çok seviyorum. Hadi taşlasınlar beni!'dedi.


http://www.khaber.com.tr/haber/unluler/unlu-modacidan-akpliyim-cikisi-28084.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder